BBQ 260808

Aug 27, 2008 - ♛Posted by : homosapiensz at 11:57 AM
Semalam ada budak2 wat BBQ..kat pantai teluk ketapang jer.....
acara biasa jer.....
Banyak gak aku makan..2,3 kali gak tambah... (coz tak makan malam lagi...)..huhu..(dh tembam dah...)
walaupun dalam keadaan tak selesa ngn adik-adik yg over..akak-akak yang emo....
(aku macam biasa ngn hidup aku sendiri..)

Acara last...bergambar...biasa r adik-adik dan akak-akak yang nak bergambar...over teramat sgt..
(meluat btol tgk..uwekkkk..!!)

makanan yg bakal aku ranggos* (*ranggos = makan dgn gelojoh.)

tempat ni wat aku teringat citer dokumentari hantu jepun "NOROI"...haunted lak rasa....(excited..)


gaya photographer..(Bila la aku nak merasa kamera DSLR sendiri ni...)

huhu..is this the last jelly i have...???

one last jelly..?? IT'S MINE...!! ahaks..

HUAHHAHAAAHH......at last...it is MINE......!!!!