Berbuka Puasa bersama Nenek

Sep 25, 2008 - ♛Posted by : homosapiensz at 11:36 PM
Harini aku berbuka umah nenek aku...
on the way nak gi umah tu tension lak aku bawak moto jer..

adala  sekumpulan mamat moto kampung ni (dalm 5-7 org kot..) convoy reramai kat jalan raya tu..penuh satu jalan..susah lak aku nk motong...dah la jalan berliku....WT'L'!

pastu aku slow kan moto aku..then pecut laju2 sampai 100km/j..ingtkan mat moto tu bawak laju sangat ...ahahhahaa..laju aku lagi...pecut sampai pintas diorang.....(nahh...!!! makan asap moto aku.....!!!)

takut gak diorang kejar aku..tapi aku bawak laju lg....tinggal diorang jauh2..padan muka..nak berlagak sangat kat jalan raya..kan dah makan asap...

sampi umah nenek aku tu hmpir 15 minit nak berbuka...borak2 ngan ayah dan abang..mak, adik dan nenek duk siap2 juadah berbuka...(mkn nasi myk jer..)
lauk pauk yg di santap..

mama, adik dan abg...

papa, tok (nenek) dan adik bongsu