Lelaki Ini di Aidilfitri

Oct 3, 2008 - ♛Posted by : homosapiensz at 4:51 AM
lelaki ini di aidilfitri...
sendiri tanpa tujuan..
memandang dinding, memandang siling...
hanya diam..tp konflik dalaman menyeksaku..
ku cuba menafikannya..tapi ia tetap bergolak.....

citer pasal raya....
raya yang bosan..dapat ler duit raya rm10 jer dari bapak sedara sorang..hhuu....

Tradisi keluarga aku time puasa..makan bertalam..masa ni je dapat makan sesama..huhu

ermm..lama gak nk goreng kacang ni..urm...aku masak kuah kacang tapi tak habis..(sayangnya...)


no doubt we are brothers....hehhee....


umah ke-2 aku g raya..urmmm...zack+sofi+alan..(main hanset lak dia..)


takde sangat kuih raya..ni je mcm biasa...kerepek+kekacang..


ermm....ada ler skit kuih raya abg dan mama aku wat....


time org raya2..aku duk mengadap laptop sambil makan, minum depan tu..layan drama korea "Coffee Prince"



Lelaki ini inginkan kedamaian..zahir dan batin..Peace is all  i need...


what can i do without him...he's my only real friend i got...please dont leave me out of heart..
my Best Friend...Sofi...


kesibukan jalan raya....akibat sikap mereka sendiri..yg terlalu terburu2..apa guna trafic light jika taknk ikut....