Bak Orang Kata "Slumber Kura-Kura"

Sep 7, 2012 - ♛Posted by : Ikmal at 2:50 PM
[Re-Publish Entry 13 Jan. 2009; 2:37 AM]
Welcome to "what-so-ever" posting...Dah lama aku letak pic kura2 ni..nk tunggu posting jer...sejak sofi mintak tolong aku jaga kura2nya..adik aku g ler amik kura2 kat kolam kecik tepi umah aku letak skali ngn kura2 sofi ni..kasi 'happening' gitu.

so, selepas aku pulangkn kura2 sofi...aku lepaskn balik kura2 ni masuk dalam kolam temankan ikan2 dalm tu..(tp sebelum tu aku, 'mangsa' fotografi aku yg dgn muka slumbernya..ahaks!!)

[MEMPERSEMBAHKAN]

so,ni le 'model' yang slumber kali ni...(mcm aku ker?? slow & slumber..boleh lah..)