Secret Recipe

Jan 13, 2009 - ♛Posted by : Ikmal at 1:27 AM
10 Dis.2008
Salam...
tarikh ni abg angkat aku datang dari KL untuk bercuti ke Terengganu..
so, selaku tuan umah kena r bawak gi jalan pusing2 K.Trg ni...jalan kekadang jem gak, dpat le tengok kiri kanan jalan pelbagai,warna-warni pondok2 parti yg sibuk menampal poster & ceramah walaupun x rmai tp org yg dgr ceramah tp cukup utk sesakkan jalan raya...(bla..bla...bla..)


Untuk 1st nite dinner aku bawak dia gi makan kat Noradzila Corner kat K.Ibai..suka gak suasana sini coz ada byk corner untuk pelbagai jenis makanan.harganya pun berpatutan..sini mmg slalu rmai pelanggan..aku makan mee bandung..(my feveret..!)


11 Dis.2008
2nd nite tu kitorg g pusing2 bandar tgk apa event sana.. so, turn dier lak pilih tempat dinner...here we come..Secret Recipe..
ni 1st time aku makan sini, agak terpesona ler ngn suasana yg santai, x crowded, pelayan yg mesra & yg penting makanan yang sedap serta puas hati..Yummy!!!

Sebelum makanan sampai, susunan sudu & garfu dgn tratur atas meja..

'ittadakimasu..."
(slalu di sebut oleh org jepun sebelum makan.."saya makan dlu")

makanan utama
sayuran segar, ayam lembut..

Dessert..
Very smooth, creamy, tasty, sweet.. ;-)

Drink...
milky chocolate

selepas hbs makan, dia order kek tp lupa lak nk makan..apa kat jadi kat kek tu???


12 Dis.2008
2rd day, kali ni dia nk makan kat sini lagi...Secret Recipe..(berkenan kat akak sini ker..ahaks! :-P)
Atas cadangan abg aku, try ler hidangan baru ni..

daging lembut, chips rangup, sayur segar..Delicious..!


I Love Chocolate..!!
creamy, sweet, smooth, cold


abg aku makan benda ni jer...
sesuai ler untuk yang kurg selera makan, wat tambah tenaga..

ni dier kek yang kitorg lupa makan, jd bila kitorg g skali lg ke Secret Recipe tu..mintak pelayan sejukkan balik & hidang lepas hbs hidangn..oleh kerana perut dh kenyang mintak akak tu bungkus balk..hhahhaha..(siap akak tu pesan tolong ingtkn makan kek ni lg...) so, kena le makan jugak..

fruity, creamy, soft, sweet.


Sebagai tanda kenangan dari Abg.Adam untuk..
sandal dri ARENA..
lawa gak sandal ni..sesuai ngn jeans aku yg dark-gold..pandai lak dier pilih... ;-P

THANX ABG. ADAM 4 UR KINDNESS, TOLERANCE, WARM & HOSPITALITY...