Antara "HIDUP" & "MATI"

Feb 7, 2009 - ♛Posted by : i am anonymous at 10:03 AM
Huhuhuu.....
2 BULAN je lagi untuk aku habis blaja....(KALAU ler dapat habiskan...)
RUNGSINGnya...lagi 1 BULAN lebih kena hantar THESIS....
masih blur xde mood ler coz ada perkara yg masih merungsingkan aku..

masalah antara 'HIDUP' dan 'MATI' aku di UNIVERSITI ni....


Keadaan aku skrg lebih kurng cmni ler...tgh "SAKIT", "NAZAK" dengan IJAZAH aku...


"SERAM SEJUK' jer menunggu "BERITA HAYAT" aku di sini...walau 'sejuk' camne pun....keputusannya....???
ANDAI 2 BULAN lagi "HAYAT" aku di sini...aku bersyukur sangat2..
ANDAI.."HAYAT" aku masih panjang..terpaksa aku terima dgn REDHA...
akibat kecuaian aku..huhuh



Aku tetap menunggu keputusan 'HIDUP' & "MATI' aku dengan tawakkal & RUNGSING...
walaupun cmne pun, tetap berlagak COOL...huhuhu


DOAKAN aku berjaya dalam MISI IJAZAH aku kali ni...Cuma 2 BULAN lgi...!!!!
GO..GO TEAM...!!!


Segala kerungsingan ni wat aku lapar je r..ahaks!!!

"...."nasi goreng cina 1..!!! nasi lemak 1...!!! Milo Ais 1....!!..."



-End_