Air Buah (Double)

Mar 10, 2009 - ♛Posted by : just call me...... at 10:20 AM
o5 March 2009

Malam tu aku jupe sorg blogger Terengganu ni..ajak ler kuar lepak2 minum air buah kat Air Buah Pak San Seberang Takir, Terengganu (Air Buah Besar)



Air Buah Gelas Besar Terengganu (mmg besar gelas dier...huhu)
klu lawat Terengganu, boleh katakan mmg x sah klu x singgah sini....
gelas besar & berpatutan..

Aku order air buah mangga...(my feveret tu...!!)
cuma nk bandingkan air buah dulu & sekarang lain ler...dlu rasa lebih 'pior'..skrg dh kurg skit..(maybe ada tambah perisa tambahan kot..)

Fuhhh..bru separuh aku minum....x penuh perut lg ni...
Bandingkan gelas tu ngan tangan aku...(dapat imagine x?)

Fuhhh...fuhhh..tarik nafas....habis gak 1 gelas besar...
Blogger ni nama aliff...
(http://alifaswad89.blogspot.com/)
suka hati dier jer pesan 1 lg gelas besar untuk aku...
gelas dia yg sederhana tu pn x habis...cehh..

terpaksa ler minum gak.....

Nak bandingkan ngn hanset nokia ni..saiz gelas besar aku minum.....


FUhhhhhhh..!!!!!!!!!!!!!
x bernyawa aku sedut air buah ni masuk dalam perut aku...ahaks!
tahap kenyang @#$%^&*......

pening2 kepala...(tp xde r lama..blk umah baring2..lapar lak..)

(P/S : klu ada sape2 nk blanja aku minum air buah...ngn mulut terbuka ni..menyedut air buah org belanja best gak...ahaks!)


post signature