Snail Mating (homosapiensz discovery)

Mar 12, 2009 - ♛Posted by : ikmal is my name at 1:31 AM
07 March 2009
Petang tu papaku ajak aku g ukur umah yg sedang dibina...(bakal umah baru family..) biasa ler org kampung yg sendiri umah..heheh...

sedang pusing2 ukur panjang & tinggi umah tu...aku ternampak ler sepasang siput main "berkejaran" kat semak tu....

"apa ler binatang wat kat semak sunyi ni..."

masa tu dah kul 6.30 ptg..aku; papa aku & adik laki aku...papa aku tengah ukur...mula2 aku pegang tali pengukur tu...oleh kerana aku ada "misi skodeng" yg penting...adik aku ganti..ahaks!!!


aktiviti 'skodeng' bermula






MISSION SUCCEED..!!
Another nature secret had been discovered by me...


**Video yg sempat dirakam oleh "Pihak Kuasa Homosapiens" membuktikan rahsia alam..
(Enjoy the show)

post signature