"FOTO" Tagged by Aneff

Apr 22, 2009 - ♛Posted by : Live as Homosapiens at 12:58 AM
Ni lak 'TAGGED dari adik anep ni ~

(walaupun aku x faham per tagged dia camner..wat jer r..)

Dah ler peraturan xde..wat jer praturan sendiri ni...

PERATURAN :
1) Upload pic korg n kawan korang
2) Terangkn skit ler pasal pic tu
3) Macam biasa..cari ler sesaper utk sambung TAGGED ni

(dapat cari aku x??)

Pic ni di amik x brapa lama dlu...(xde ler zaman kuno dlu..)
Masa ni
COURSEMATES aku semuanya amik pic untuk FOTO RASMI kitorg..
(sebab tu smua nmpk skema, formal, segak2 & cun2 tu..)
ni 1st pic
FORMAL (sesi candid) yg aku join sepanjang 3 tahun aku blaja sini..

Harap semuanya berjaya dalm kehidupan masing2..
ada yg nk sambung master, ada yg nk keje...
Bulan ni merupakan bulan terakhir kitog bergelar student
UMT (B.Sc. MARINE BIOLOGY)

sob~sob~sob~


3) Siapa nk sambung tradisi TAGGED ni erk:
~kepada sesiapa yg rindukn kawan2 diorg, saje2 nk imbas kembali kenangan ker..wat ler TAGGED ni~

post signature