Wallpaper Tagged

Apr 18, 2009 - ♛Posted by : Live as Homosapiens at 11:48 PM
Peraturan:

1) Anda perlu "PrintScreen" wallpaper anda yang sedang guna sekarang, jangan dusta, kerana kurang digemari.

2) Beri tahu mengapa anda suke "wallpaper" anda itu.

** Gambar ni aku amik sendiri guna kamera hanset aku Sony Ericsson K800i (dah arwah dah..huhu..)
** Bunga ni kecik jer, suka ngan warna putih, kuning, pink bunga + warna agak purpple daun bunga tu.
** Di dapati di kawasan air terjun (lupa nama dia); masa kat selangor berkelah kat air terjun ngan abang aku.
** Background dia agak kelam, simple (walaupun desktop aku semua serabut..(hehhe..malas letak dlm folder, nnti susah nk cari..) Nak kurangkan silau cahaya pc, guna ler wallpaper yg kelam jer.

3) Tag 10 orang. (nk tgk pic dlm PC saper erk~)
1# Adik anep
2# Sofi Zee
3# Cik Yana
4# Along Arman
5# Cik Wana
6# Luqman
7# Semua pembaca postng ni
8# Semua Follower blog aku yg x wat tagged ni lagi
9# Follower yg latest skali
10# Pembaca yg xde modal nk posting pasal per..posting le pasal tagged dari aku ni yer~


post signature