Selamat Bertugas di Tempat Baru Papa

Jun 30, 2009 - ♛Posted by : Mr.Homosapiensz at 11:20 PM
Wahhh..!! (Dengan wajah yg terkejut & excited..), Papa aku bawak balik begitu banyak hadiah daripada pihak sekolah...maklum ler..Papa aku dah bertukar tempat mengajar dah...di Pulau Redang!!
(Bestnyer..aku pernh 2 kali camping kat Taman Laut Redang tu coz fieldtrip..)

"Selamat bertugas di tempat baru"

Tengok hadiah tu macam hantaran berkahwin jer...ahaks!

Pape pun..Papa nampak hepi semacam jer bila nk bertolak ke jeti Pulau Redang..aku lak duk umah jer ngn Mama & adk..(bertiga jer..huhu)
Oleh kerana papa ni terlampau excited nk g pulau..ada beberapa barang gak yg tertinggal..setiap minggu dia balik ler tu...
Nanti ada masa leh bercuti pulau redang...ahaks...Bestnyerr!!!!