Aku akhirnya Konvo!!!

Jul 17, 2009 - ♛Posted by : Mr.Homosapiensz at 10:18 PM
"Now I'm speechless over the edge, I'm just breathless
I never thought that I'd catch this lovebug again"
-Jonas Brothers Lovebug-


Tiada apa yg hendak diperkatakan..hanya gambar merungkai semua kata hatiku...
(ahahhah~)

15 Julai 2009..akhirnya dapat juga aku menghadiri Majlis Konvokesyen UMT kali ke -7 sebagai seorang Graduan yg bakal bergraduat secara rasminnya..

Acara bermula sepatutnya jam 8.00 pg..
(Tentulah semua ibubapa & bakal graduan datang awal...)

Smua Graduan berarak masuk ke Dewan Sultan Mizan sambil menunggu jemputan VIP dan Pegawai Akademik...

Majlis berjalan dengan lancar..ingatkan Sultan Mizan & Permaisuri nk datang (kalu ikutkan jadual...huhu)..rupanya Pengerusi Lembaga Pengarah UMT yg membahagikan skrol kepada graduan..

Majlis berjalan dengan lancar...apa2 pun..syukur alhamdulillah aku dapat berjalan di atas pentas untuk menerima skrol ijazah daripada Tan Sri dengan bangganya..

Dalam jam 12.00tghari..majlis bersurai dan tiba ler masa para graduan bergambar bersama kawan2, ibu bapa dengan gembiranya...

Mama & Papa
(Diorg pun kena balik awal coz papa ada keje~)



Bersama Rakan Graduan
~Sarjana Muda Sains (Biologi Marin)~


Dengan salah seorang "housemate"

Sofi & Nic
(Terima kasih coz hadir pada hari yg membanggakan ni~ )


Bersama Joe
(Terima kasih banyak2~)

Bersama rakan2 serumah
(Sepanjang 3 tahun kami bersama~ )

Konvokesyen ke -7 UMT
Aku pun lahir bulan 7
Segulung ijazah buat hari lahir ku yg ke - 22

Thanx for the flowers~
(Daripada Mama, Sofi & Abang)

Persepsi#1 : Orang laki mana leh terima bunga...
Pendapat HS#1 : Tak kisah la orang tu laki ke pompuan ker...bila tiba hari yg membanggakn seperti ni...bunga sebagai tanda penghargaan, peringatan, sayang etc.


p/s : aku masih mencari identiti aku lagi...apa aku punyer "specialize"??