Esplanade 22nd Birthday Supper

Jul 10, 2009 - ♛Posted by : Mr.Homosapiensz at 12:15 PM
Ahakss~~ Esplanade??
Nama pun kena 'commercial'...Actually, kitorg [aku + sofi + joe ] 'supper' kat Medan Selera Esplanade (bunyi mcm 'Espada' dalam anime Bleach je...) atau lebih di kenali sebagai Medan Selera Pantai Kelulut, Marang, Terengganu sempena 22nd Birthday aku..
(memang femes gak medan selera ni di kalangan penduduk tempatan & pelancong..)

Ehemmm~~ saje je control tu...
(dah prasan nk amik pic...)


"Jo!! balik dumoh...!!", menurut SMS (kott...?)

Photographer + Driver kali ni..

Hidangan sampingan~~
Sate ayam yg KHESSA???

ikmal : apakah itu 'khessa' wahai Encik sofi & encik joe??
Encik sofi : 'khessa' tu macammmm.......(sambil gelak kecik..)
encik joe : (hehhe..sengih jer...) xtau 'khessa' nape??!! (terkejut ker??)
ikmal : (dgn muka blurr & dh rasa sate tu dpt ler menangkap maksud 'khessa' yg masih misteri.)


Supper ker ni?? ahakss~~
(Dinner + supper + breakfast esok pagi..)

Jeng~~
Aku secara rasminya dah berumur 22 thn (19 minit~)


p/s I : Bila cek surat beranak aku..aku lahir jam 11.27 P.M..
(bukan 11.47 P.M..huhu..dh terlepas 19 minit ulangtahun kelahiran aku....)


p/s II : "Rajin-rajin ler membaca", Kata Sofi....(Thanx Buddy!)