AKU hanya gelak baca keBODOHan DIA ni...

Aug 20, 2009 - ♛Posted by : Mr.Homosapiensz at 8:44 PM
Bila aku cek Blog aku pada malam yg sungguh sepi ni...
Terpandang ler CBOX aku....ada sesuatu yang menarik!!!
Pastu aku hanya senyum dan gelak jer membaca komen dalam CBOX ni...

Nampak jelas kan....so, xyah nk re-type..

"Buangs masa main binatang bodoh ni"???
Nama binatang ni bukan "BODOH"..ia adalah Pill Millipede..(Tu pun ko terlalu "BIJAK" untuk tau nama binatang ni...)
Aku bukan mengadap 24-7 ngan binatang ni..SENGAL!!!

"Haha..mane ko belajar stayed up..hhahaha..stoooopids."
Perlu ke stay up kena belajar...lain r macam ko yg terlalu BODOH sampai kena ajar....

Aku agak EXCITED nak reply komen DIA ni...sebab tu aku wat posting ni....
Sebab per??
Cozz secara terang-terangan DIA menunjukkan keBODOHan dan AKAL-PENDEK beliau...HAHHAHAHHA!!

P/S : Kepada 'namerz' yang SENGAL..sila lah berbangga coz aku DEDICATE posting kerana keBODOHan ko...So,, berbanggalah kerana keBODOHan ko sendiri, ko dapat jadi 'MODAL' dalam posting aku...Lagipun aku memang nk cari modal utk update blog ni...