Petang Sebelum Ramadhan 1430H/2009 [with Video]

Aug 22, 2009 - ♛Posted by : Mr.Homosapiensz at 12:39 AM
"Petang megang"??? Apakah itu??
Menurut Cikgu Bahasa Kita, Cikgu Sofi..."petang megang" adalah istilah untuk merujuk petang sehari sebelum ramadhan..Di mana makan beramai2 bersama teman, kawan2 atau keluarga...
Macam untuk meraikan siang terakhir untuk makan sebelum puasa yang menahan lapar dan dahaga di siang hari.

Walaupun aku x pernah dengar perkataan tu, Tapi aku tetap nk meraikan kedatangan ramadhan ni....Petang tadi aku ajak Joe gi "petang megang" di KFC...HEHHEHE!!!

On da way nak ke bandar tu, Perkara yg paling benci, meluat untuk tengok...
MAT REMPIT yg !@#$%^&*()(*&^%$#@!@#$%^&*(*&^%$#@#$%^&*......

Aku pun snap ler pic..
Kalau polis tengok ni leh cam btol2 no.plat moto2 diorang....
Minah rempit tu pun peluk mamat tu kalah kembar siam...
!@#$%^&*( betol!!!

Tak faham btol ler diorg ni..dah ler petang jumaat, petang sebelum ramadhan lak...
Memang x reti adab betol...!@#$%^&!!
ishhkkk!! berpuasa kah diorang? solat ke diorang??

Memang sejak dua menjak ni..Mat Rempit makin berleluasa di Terengganu...
Diorang siap berbaris panjang tepi jalan tu...
Mengganggu ketenteraman awam btol...aku agak setiap pengguna jalan raya tu mendoakan KECELAKAAN mereka...aminnn!!
Budak2 naik basikal pun turut tengok...Kalau adik laki aku tgk, memang aku sebat dah!!

!@#$%^&*(^%$#

...::::VIDEOBLOG Mr.Homosapiensz:::....

video

MrHomosapiensz terfikir nk wat VIDEOBLOG lak...

Ok..Lepas marah jap...hehe!!
Sampai ler kitorang kat KFC berhampiran stesen bas MBKT..
Ramai yang beratur..Aku dengan bangganya beratur sama dengan memakai t-shirt ANGEL WINGS hasil design aku sendiri,,HEHHE!


Garden Salad + Mirinda Orange ...::Untuk Mr.Homosapiensz:::..
Shrimp stix + air sirap ...:::::Untuk Jo:::....
Suka gak ngan Salad tu..Yummy!!
Shrimp tu pn nampak ori..xde dicampur dengan tepung ker apa ker..

Yeappp!!! Mr.Homosapiensz was satisfied~

SELAMAT MENYAMBUT BULAN KEMERDEKAAN KE-52
SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL-MUBARAK 1430H/2009