1 Syawal 1430H/ 20.09.2009

Sep 21, 2009 - ♛Posted by : Mr.Homosapiensz at 2:06 AM

1 Syawal 1430H / 20.09.2009~~
Bangun pagi, mandi sunat aidilfitri pakai baju melayu warna merah berjalan kaki ke masjid berhampiran menunaikan Solat Sunat Aidilfitri

Allahu akhbarullahu akhbar~~
La ilaha illallahu allahu akhbar~


Tadbir raya sebelum solat sunat aidilfitri..
Selepas dengar khutbah aidilfitri
Selepas tu semua jemaah bangun pada saf masing2 bersalam-salaman...


Balik umah lak bersalaman dengan Papa, Mama & adik bradik
Lepas tu per lagi..makan nasi himpit yg menjadi hidangan wajib hari raya


Then, duk umah jer..melihat tetamu yg datang..dengan kanak2 yg riuh rendah..
aku lak duk ngadap laptop kesayangan sambil edit blog...heehe
Petang tu baru g beraya umah kawan kepada ahmadjo...
Kawan aku?? hurmmmm~~ aku x banyak kawan sangat....
Syukur ler yg kawan yg ada ni jadi leklok hubungan..

start form1 hingga matrik blaja jauh jer...


Setelah berminggu2 aku tunggu..akhirnya 
SUPERNATURAL SEASON 4 EPISODE 15-22 (Final) DAH SIAP DOWNLOAD!!!!


Malam ni layan 8 Episod SUPERNATURAL SEASON 4 sambil tuggu download TRUEBLOOD SEASON 2. Lepas tu download SUPERNATURAL SEASON 5..
(Packed btol jadual "Torrent Download" aku...huhu..)

P/S : Gambar upload kemudian ler coz x jupe kabel kamera...huhu