Aku dapat DUIT RAYA...!!!!!

Sep 14, 2009 - ♛Posted by : Mr.Homosapiensz at 12:54 PM
Hari ni baru jer 14 Sept.2009...
Ada lebih kurang 5 hari lagi untuk raya TAPI....
aku dah dapat DUIT RAYA!!!!!



Trima Kasih kepada Kerajaan Negeri Terengganu yang memberi sumbangan sempena Dana Bakti Remaja
hihihi~~~

 
Sambil layan Britain Got Talent kat Youtube..Aku terbau sesuatu...
Sedapnya bau kueh raya kat bawah tu......Mama, MakCik & Jiran pakat wat sama2.....
(Harap2 ada kueh coklat.... =P)

p/s : walaupun dapat sumbangan DUIT RAYA..Tapi x semangat lagi nk beli barang raya..
Nak beli ke tak erk? taknak beli ke nak membeli belah ke shopping ker?
Nak pakai yang tahun lepas punyer dah x padan...
Biasa ler aku ni kanak2 yang sedang membesar..
Selipar/Kasut pun dah ketat dah..huhu~~~
baju pun dah singkat~~(Kawan2 cakap aku makin tinggi =P)

Pape pun, tunggu le POSTING RAYA nanti..... XD