Bukit Besar Sangat ker??

Sep 30, 2009 - ♛Posted by : Mr.Homosapiensz at 12:28 AM
Semalam xde pape yang best untuk di lakukan...
Boleh dikatakan "aku bosan giler sampai tahap @#$%"
Tapi untuk elak perkataan tu...kena ler wat sesuatu..
Takkan asyik nk mengadu kat orang
"Aku bosan r...xtau nak wat per"...Arrgghhh!!! Benci btol klu orang bgtau aku camtu...
Tu hal dia...bkn hal aku...ngadu kat aku pun pe yg leh aku wat...

Petang tu dalam jam 5.45 ptg...Aku SMS ahmadjo yang sedang khusyuk 'study' utk kuiz beliau untuk gi me'release'kan tension jap....
(Plus 'membakarkan' kalori yang dah 'overload' ni..)


Kami dah janji nak jupe kat kaki bukit ni....so, kami naik moto asing2 ler...
10 minit je naik moto dengan kelajuan purata 80KM/J sampai ler kaki bukit....
Kami x berhajat untuk 'jogging' pun...Just jalan2 jer..sambil tengok2 alam....


Fuhhhh..dah semput ke jo....?? hahaha...
Aku possing je tu....=P


Pandangan dari atas Bukit Besar, Kuala Terengganu


Aku x tau lak yang kat jalan belakang Bukit Besar ni ada Periuk Kera...Ni Joe yang tunjukkan kat aku....


Labah-labah yang besar....




Sekitar kawasan Periuk Kera
Kami turun bukit tu agak lewat...dalam kul 7 ++ coz dah azan maghrib dah
Lepas turun bukit tu terus masuk Mydin Mall untuk menyejukkan diri & beli skit barang umah...

Maybe pasni leh jadikan aktiviti mingguan aku berjalan di Bukit Besar, Kuala Terengganu