Episod 1 Raya : Raya Pertama

Sep 24, 2009 - ♛Posted by : Mr.Homosapiensz at 7:30 PM
1 Syawal 1430H bersamaan 20 Sept.2009
Malam Raya agak meriah dengan suara kanak2 bermain2 pelita dengan pasang lampu 'kelip-kelip'
(Bab yang menyakitkan hatinya...budak2 nakal tahap RIBENA ni suka ati jer cabut 'sumbu' pelita buluh aku....)


Petang tu MakCik aku datang wat kuih sini...Hasilnya....
Tapai & Ketupat tu beli dari mana ntah...


Trafic light Buddies???
Suka ati jer aku bagi nama geng..hahhaa..
of coz BUDDIES~~


Di Hari Raya Aidilfitri ni dah menjadi suatu tradisi menziarahi satu sama lain..
Aku ikut ahmadjo ni beraya umah kawan dia...
Tema raya aku tahun ni warna merah....
(Baju Melayu Yang pertama aku beli yg dah siap)

Singgah solat asar di Masjid Terapung, Kuala Ibai,
Kuala Terengganu


Masa petang sebelum pose aku ada post pasal mat rempit yg !@#$%^&* ni...
KLIK
Senja satu syawal pu diorg masih berkumpul tepi jalan, mcm perarakan jer...
memang menyumpah tahap @#$%^&*....!!!huhu....
Dah pemikiran diorg untuk sambut syawal camni...
(Harap suatu hari nanti aku tengok otak mat rempit ni bersepai tengah jalan dan di lenyek2 oleh kete lain!!! HAHHAHA!! ~dengan nada psiko!~)

VIDEO "PERARAKAN" MAT REMPIT

video