Pelita Buluh~Raya!!~

Sep 18, 2009 - ♛Posted by : Mr.Homosapiensz at 6:52 AM
Kelmarin (2 hari lepas)..
Tetiba terlintas di fikiran aku..menggamit memori zaman kanak2 dulu...
Lagipun depan umah ni dah lama x bernyala dengan cahaya pelita raya..
Aku pun terus ajak ahmadjo & adik aku gi cari buluh...


Nak wat PELITA BULUH~~~
VIDEOBLOG MISI PELITA BULUH
~(18 Seconds)~



Buluh : Hey Manusia!!!!! jangan ler tarik2 rambut aku ni....
Aku : Rambut kepala hotak ko...dah le MIANG punyer buluh!!
Adik : Abang mal....tarik lagi!! ishkk!! ishkk!!


Akhirnya "Two man & a half" berjaya mencabut bulu idung buluh tu...
Kebaboommmm!!!

Letihnya pose2 ni,
Tinggal 'secubit' je tenaga lagi..nasib baik sempat re-fiill masa berbuka
Mencantas dahan buluh, Gergaji & gerudi lubang pelita
Akhirnya siap pacak je depan umah~~~



Malamnya, try pasang pelita...
Feeling mood raya semakin terasa...


p/s : akhirnya buat julung kalinya aku beli baju melayu sendiri....
Merasa ler raya tahun ni dengan gembira