Temuduga??!! interview??!!

Nov 16, 2009 - ♛Posted by : Mr.Homosapiensz at 3:55 PM
Ada satu panggilan no yg x di ketahui ....

tutttt~tuuttt~~
(Bunyi ringtone handset aku dari Band Nidji - Laskar Pelangi)
"menarilah dan terus tertawa...walau dunia x seindah syurga...bersyukurlah pada yg kuasa....cinta kita di dunia...Selamanya..."

Akak "Caller" : Ni Muhammad Ikmal ker?? (Bukan nama sebenar....)
Aku : Ya saya...
Akak "Caller" : Awak kena datang temuduga esok kul 10 pg kat B21 Wealth Consultant..
(Oleh kerana suara x jelas...aku tnya lagi..kat mana??)
Akak "Caller" : Kat @#$%^&*^%$!@%^&*....Sila bawak salinan fotostat dan salinan asal...
Aku : Baik2..terima kasih :-) (x dapat nak wat 'smiley' dalam 'call' tu...)

Aku pun x brapa dengar jelas nama company tu tp yg jelas 'consultant'..antara jawatan yg aku mintak maybe dalam Jobsmalaysia.gov.my kot....

Seriously, aku x 'consider' pun jawatan yg aku apply..just mintak jer pape pn...

B21 Wealth Consultant??
adakah satu jawatan sebagai 'ejen insurans'??? aku jadi 'ejen insurans' ker??? dulu ada peluang gak...dah amik exam PCE tu...x cek result lg...ahahah...coz aku x minat jadi ejen insurans kot....
Untuk jawatan ni x tau ler sbg per....x kisah ler dapat ker x yg penting, cuba amik peluang.... ;-D

p/s : sesiapa tau B21 Wealth Consultant ni company per? dah google tp x de info...