Makan 'RASAMAS' guna kupon TM

Dec 5, 2009 - ♛Posted by : Mr.Homosapiensz at 11:00 PM
Citer ni dah berlalu 2 hari yg lepas iaitu hari khamis.....
Pagi tu sejuknya nak mandi...dah le ujan mendung...huhu..
Dalam bilik air xde 'heater' air panas lak...so, jerang ler air atas dapur tu nak mand..siap kuar wap dari mulut tu coz sejuk sgt...
(Btolll!!! x tipuuu..kuar wap dari mulut mcm kat Genting Highland jer....)

Pagi tu memang dah rancang nak 'lunch' kat Rasamas arini...
So, amik ler kupon yg TM bagi (skali ngn bil stremyx ler...)

Kupon RASAMAS daripada TM 20% jer...tapi ok ler...jimat skit dlm RM6.20 amik menu dlm pic tu plus 'chicken chop' Eddie (my collegue..) order..
Diorg kira jumlah yg kitorang order tu tolak lak 20%...lagi jimat!!!

Amik ayam Black pepper....Yummy!!!
Suka ayam panggang ni..kurang lemak...
(Coz smua lemak dah terbakar...kuat exercise tuu..)

Menu per ntah...tapi ok ler....
Serve for TWO...
(sorang lagi 'order' chicken chop...)

......

Lepas jer kenyang makan tengahari...Cuaca dah mendung tu so kitorang berangkat pulang jer....
Setibanya pulang umah aku terima satu surat yg amat !@#$%^&*......
Tunggu next Post!!!!