Sungguh Enak Bila Orang Belanja Makan ;-D

Dec 15, 2009 - ♛Posted by : Mr.Homosapiensz at 2:03 AM
Pada suatu hari, seorang lelaki telah berkata, "Duit cek nuffang dah masuk dah....Jom!! Pizza ker McD ke KFC? Pizza jer x pernah mkn skali lg..."
Aku dengar tiada pertanyaan kepastiannya terus....JOMM!!!!!!!!!!!!!

Nak gi Pizza Hut kat bandar ke kat Giant?? Malas sgt nk g jauh2..singgah Giant jer ler....
(Nak complain skit..walaupun tahap kebersihan tahap A tapi xde ler A sgt bg aku...bagi B jer..xpn B+ jer....huhu....pelayan x mesra sgt...)

Sesiapa yg melihat silahlah melelehkan/menegukkan air liur anda coz memang aku sengaja bg korang terliur dengan gambar ni....

Pizza Super Supreme
(Memang amik yg utk 2 org...)
Aku x faham sgt ler Pizza ni..kata xde cheese pizza pe ntah...tp bila mintak tambah cheese ada la plak...x pasal2 kena charge extra-cheese...huhu


Dengan senyuman yg paling menawan & menggoda menikmati makanan free....

Terima Kasih Daun Keladi,
Pasni Belanja ler McD!!