TER : Sesi Renang ;-D

Dec 19, 2009 - ♛Posted by : Mr.Homosapiensz at 2:18 PM
LEPASKAN GERAMMU!!!!!
Ahaks!! Tu ler promosi TER (Terengganu Equestrian Resort) kat Kuala Ibai...
Lepas jer keje kami (aku & my colleague) singgah sat sini ngn pakaian keje lg...Ternampak ler promosi ni..Swimming Pool = RM6..Murah skit dari biasa RM8....
(tp tetap mahal kan utk standard Pool...Biasa ler..TER ni lbh kuragn ClubHouse + Resort...xde pool sgt kat Terengganu ni...Pool Batu Burok pn dah expired dah..)


Sports Comples TER
(Bowling + Pool + Gym + Ping Pong + Badminton ..etc kot)


Aku masih x faham notis ni pasal per...x sempat nk bertanya lagi tapi macam menarik coz dengan bangganya aku menyebut...
I AM AN OPEN-WATER SCUBA DIVER!!


Berenang + Menyelam..Always my favourite!!

Aksi Ahmad Jo...[18SX]
(Aku merisikokan hanset S.E aku masuk dalam Pool ni utk bergambar...hehe)

Splashhhhhh~~ Kebusshhhhhhhh......

Start 4.45 PM - 6.00 PM (1 Jam 15 Minit ) kitorang berendam ala-badak-air dalam tu for sure memang kecuttttt habis badan....

Dalam Jam 6.20PM kami pun bertolak balik...Singgah jap kat Pasar Malam....ahaks!!
Meh HS nak citer kisah HS gi PASAR MALAM ni....hehehh

Kami jejalan pusing pasar tu tengok mana2 gerai yg best...ternampak ler sejenis makanan ni...
FAMILY ROTI JOHN...
Mama John $3 + Papa John $5 + Baby John $1.50 + Kebab John $5
Ahahhahahha!!!!

kami pun pusing2 lagi singgah kat gerai yg jual2 CD cetak rompak ni...kitorang pun belek2 ler cite yg menarik di Pasaran malam tu..
Belek2 tengok cite yg menarik pastu aku wat 'list' dalam hanset aku untuk "download list" aku kat umah kang!!..
Ahahhahha!!

Brader CD : (secara general promote ke pengunjung...) Haaa bang!! tengok2 cite ni murah2 jer bang..cite baru ni..(sambil bgtau ler movie yg terbaru tu...)
Aku : (Dalam hati jer...teringin nak 'sound' brader tu..."Oooooo!! citer ni..saya dah tengok ni!! download jer...lawa gak video yer...")
HAHHAHHA!!! Memang aku berhajat utk kata camtu kat 'brader' yg jual CD cetak rompak tu...