Cuti Terengganu : Mandi Pantai

Mar 17, 2010 - ♛Posted by : Mr.Homosapiensz at 11:06 PM
Semalam (16 Mac 2010), kami ; Aku, Sofi Zee & Ejaq da Pegasus (a.k.a da C1over) di pantai 'feveret' aku (kami kot~) untuk mandi manda.....Tak banyak aktiviti sangat coz kami cuma bertiga jer 'since one of our friend can't make it~sigh*'..Ejaq pun masih pakai 'costume' kerjanya lagi..so, kami; aku & sofi jer la mandi manda ala-ala 'baby in a bathtub'..huhu...



Ni selepas kami dah beransur pulang dah untuk menikmati makan malam....Aku suka warna matahari terbenam...terasa sayu jer..


Ni masa mandi la amik gambar dari dalam laut tepian pantai yang cetek ni....ombak agak kuat untuk kawasan sini....

"kanak-kanak" pura-pura riang jer coz bapak ejaq selaku penjaga kami nak amik gambar....ombak jahat~ombak jahat~ ombak pukul saya~~!
p/s : budak-budak kecik jangan mandi tanpa pengawasan orang dewasa..nasib baik kami ada orang dewasa macam ejaq..

Setelah penat lelah main air...Perut pun tak brapa lapar dengan malu-malunya mintak di isi...yess! boss perut....
Menyusurlah kami melalui jalan tar menghala ke Warung Al-Hijrah Oasis

Teh Bunga (Chrysanthemum)(RM1.70) + Nasi Goreng Ayam Black Pepper (RM5.00)

Berlalu pulanglah 3 'Bujang lapok' menaiki kenderaan masing..Malam tu lak lepak jap bersama 'ex-housemate' aku a.k.a tuan kedai yang 'format' laptop sofi...

Balik dengan keletihan mandi pantai...