Tahniah! Anda BeST!!

Apr 5, 2010 - ♛Posted by : Mr.Homosapiensz at 4:26 PM
Sedang aku me'raba-raba' puting 'keyboard'ku..tetiba terdengar bunyi keluhan dari cik hansetku....Aku terus membuka menunya....
SMS daripada TESDEC, Terengganu:
"Tahniah,anda trpilih mengikuti prog Biotechnology Enterpreneurship Special Training (BEST) sesi 3 brmula pd 22/4/10 (trtakluk kpd perubahan).Sekiranya anda brminat sila sahkan dgn mghubungi 096272xxx(cik miza) slwt-lwtnya 8/4/10.TQ"


Lantas aku 'passing' hanset ni kepada Mamaku untuk baca sendiri kandungan SMS ni....

Thought#1 : 7/4/10 aku nak gi interview Kelana Jaya, so, maybe selepas tu aku 'confirm'kan program ni.
Thought#2 : Aku 'confirm'kan dulu program ni sementara mendapat keputusan daripada WCS M'sia Program ni. Klu WCS tak dapat, leh teruskan BeST, Klu dapat WCS, 'resign' la BeST

Previous Entries:
KPLI-BeST-WILDLIFE
WILDLIFE RESEARCHER INTERVIEW

p/s; aku bagitau Mamaku, kalau aku dapat WCS ni, aku tak gi KPLI...skrg aku dapat BeST, KPLI masih awangan, maybe tak gi gak kot...