Tak Sengaja Berita Buruk~ T__T

Apr 23, 2010 - ♛Posted by : Mr.Homosapiensz at 8:00 AM
Sebenarnya Berita Buruk ni di sampaikan pada Rabu, 21 April 2010 Jam 07:55:35 PM
Sedang aku meraba aceron aku, tetiba bunyi SMS Hanset S.E, Abjad2 yang di susun ringkas...

"Mal, Jo xcident td.Ni otw g HSNZ*"
(Hospital Sultanah Nur Zahirah, K.Trg)


[GOOGLE IMAGE]
Dengan tanpa perasaan aku baca dan meminta pengesahan...takkan benda buruk camni nk wat main-main kan..Nak kata April Fool dah lepas..Kalu nak wat April Fool pn memang aku benci sangat-sangat
(p/s: sesiapa yang April Fool kat aku memang aku tak percaya kat dia seumur hidup aku!! -tanda seru!-)

Jadi untuk pengetahuan kawan-kawan AhmadJoe, pembaca, silent reader, reader yang selalu kutuk-kutuk tu..(Kpd reader yang nak kutuk2 dia tu silakan la...Suit Your stupidity coz you are lack of humanity).
AhmadJoe Sihat walafiat jer..cuma berlaku sedikit kecederaan yang tak ringan tapi tak berat....Menurut X-Ray, dia kata tulang penyambung antara tulang belikat ngan tulang bahu tu patah dan mengambil masa yang lama untuk sembuh...Dan kecederan kesan geseran pada kulit jer....

p/s: Goodluck in FINAL EXAM! Kawan-kawan ni semua SAYANGKAN Joe ^__^V Get Well Soon!

p/p/s: Padan muka kena SEKEH oleh aku kerana keCUAIan anda!