Inilah CINTAN Cara Saya!

Sep 29, 2010 - ♛Posted by : Mr.Ix at 6:10 PM
 Aku sekarang ni cuba untuk mengurangkan Makan Malam. (Siang2 dah "Tak Kenyang, Tak Lapar "). Biasa klu malam-malam dah kebulur aku makan Maggi/Mamee jer. Kali ni aku CUBA untuk berubah kepada "Mi Tanpa Goreng"
 CINTAN menjadi Pilihan : Mi Tanpa Goreng 
Tiada Bahan Pengawet. Tiada Pewarna. Bebas Kolestrol

(Masa kat MARDI ada pasangan suami isteri yang belajar buat Mi Sanggul a.k.a  Mi Kering ni)
 
Masa buat Mi Kering pun proses lebih kurang jer cuma Mi Kering Ala-Mardi tu dikering dalam Oven/ Di Stim/ Di Goreng
Maklumat Pemakanan yang terdapat dalam Mi Tanpa Goreng CINTAN

Contoh Hidangan:
 Mi Tanpa Kering CINTAN tersebut aku rebus macam biasa dan campurkan sedikit garam sahaja.

 Ada Mi Tanpa Kering CINTAN ni Ix rebus danToss dan Makan bersama lauk pauk (Sebagai pengganti Nasi la Kononnya...)

p/s: Sorry tak reply komen dalam entry-entry lepas....huhu
P/S: Usahawan yang wat Kordial Nangka datang nak tengok cara wat Soya. Ix demo la.
Dia cakap,"Saya ada suruh anak saya search internet pasal kordial nangka ni, pastu anak saya nampak gambar yg kita wat aritu...awak letak ke?"
Ix,"Ha! Saya yang letak gambar tu..Dalam Blog saya la tu...."