Tag yang Menduduki Entry ke-402+ Aku

Sep 2, 2010 - ♛Posted by : Mr.Homosapiensz at 12:30 PM
Dengan baik hatinya aku dengan berbangga dan suka hatinya menambah Tag daripada Peyjal, angah juga initial FS dalam entry blog aku yang sudah mencecah 400 entries! dalam masa 2 tahun lebih ni.
Soalan-soalannya bertulis camni:-

1. Apakah yang bermain di minda anda sekarang?
Jika dalam minda sekarang ialah aku sedang memikirkan jawapan untuk soalan ni. Otak aku yang satu ni asyik berfikir jer jawapan soalan di dan diterjemahkan oleh jari-jari yang menekan pantas keyboard ni. Aku tak boleh fikir benda lain sedangkan aku tengah taip jawapan soalan ini. <<---dah siap satu soalan!

2. Apakah nama samaran anda?
Nama Sebenarkan bukanlah Iqmal. Tapi aku suka di gelar sebagai Iqmal. <<---dah soalannya tentang nama Samaran
Jadi: Iqmal; Mal, Mr.Homosapiensz, HS
Pernah satu surat tertulis nama : Muhammad Ikmal Abdullah. Then, Mama tanya,"Siapa Ikmal ni?". Aku pun menjawab, "Tu nama Mal* la..Mal* guna dalam Blog" XD

3. Siapakah 3 orang yang paling kamu sayang?
Kalau nak wat 3 Golongan leh? Keluarga, Sahabat handai dan Sanak Saudara.<<--heheh

4. Panggilan untuk si dia?
Copy jawapan dari Faizal Sulaiman,"Siapakah si dia? si dia itukah? Masih mencari..<<---aci tak?
Aku nak panggil si Dia tu ialah DIA (buka DEER yer)

5. Hadiah yang anda impikan dari seseorang yang istimewa?
"Sentiasa berada di sisi di kala susah dan senang" <<--walaupun jauh di mata, dekat di hati gitu...handphone kan  ada..leh SMS/Call.

6. Blog mana yang anda selalu lawat?
Yang juga kebanyakkannya daripada Bloglist dan juga Blog Komentar entry aku. <<--Since, aku ni bukanlah seorang yang rajin untuk "Blogwalking"

7. TAG kan kepada 15 blogger
Apa!!! !5 Blogger!!!!! FUhhhhhhh!!! <<----ini bukan aksi terkejut yer...
1. Encik Sofi
2. Mr.Izat Safuan a.k.a Mr.C1over
3. Cik Nadh
4. Mr.Chemm
5. Cik Yana
6. Tuan Yang-tak-update-blog
7. Puan yang-tak-update-blog
8. Cik yang-pun-tak-update-blog
9. Encik yang-trasa-nak-wat-tag
10. Cik/Puan yang-memang-rajin-wat-tag
11. Blogger-yang-nak-award
12. Tuan/Cik/Puan Yang-baca-entry-ni
13. Korang yang-berminat-ngan-award-ni
14. Sesaper-ada-blog
15. Blogger-yang-baru-nak-blaja-jadi-Blogger

Tadaa~ Kepada Golongan tertentu sila wat tag ni yer~~