Ikan Puyu Meninggal Telur Sulong jadi Pontianak??

Nov 12, 2010 - ♛Posted by : Mr.Ix at 1:02 PM
 Entry lepas aku tulis pasa ikan puyu ni 'ter'paksa di tamatkan riwayat akibat terlalu agresif dia dalam akuarium. Bukan aku yang letak dalam tu..huhuhuhu. Kali ni aku cite apa terjadi kepada ikan-ikan puyu tersebut selepas meninggal. Jeng! jeng! jeng!
 
 Sila lihat sebelah mata yer....tak pun melihat jangan guna mata.

 Dah lama aku tak guna 'dissection set' ni..So amik kesempatan la bedah puyu ni. Ada sekor puyu tu betina kot, dah besar dah, telur dia ke tu? huhu~ Sian kan...Meninggal bertelurkan sulong....Pasni jadi Puyu Pontianak kah????
Ohhhh Tidakkkk! 
Aku tak tau camne dan sape masak ikan puyu ni, aku cuma bedah jer...tak sanggup aku makan ikan puyu yang brutal ni....huhuhu~