Cerita Cinta:Pentas Kehidupan [BerTunang]

Dec 22, 2010 - ♛Posted by : Mr.Ix at 6:55 PM
Update sebelum gi turun dinner...
Cerita Cinta mempertemukan dua keluarga, persarungan cincin pertunangan sebagai simbolik hak milik hingga rasmi ke jinjang pelamin... Detik pertemuan pada 11/12/10; Majlis Pertunangan Abang ke-2 aku, Amer dan Tunangnya; Kak Ziela....
9 Hantaran dulang berbalas 9....
Well, aku ni sebagai amatur Photpgrapher+Videographer jer....Sesaja berlagak berangan ala-ala professional gitu..hehe! Selamat mengusha  Gambar semasa Majlis Pertunangan
 Dulang Cincin Pertunangan dan tudung di gubah oleh Mama-berbentuk bunga-

 Mama sedang mengemas hantaran

 Rombongan meminang bersiap sedia ke rumah bakal Tunang -macam rombongan pengantin lak-

Gambar semasa meyarungkan cincin takde coz aku merekod video masa tu...Amik Gambar dan Video...

 Bacaan doa selamat

Dua Ibu bersama anak-anak

Dengan ini di isytiharkan : Bertunang..Kalau cepat rezeki, insya-Allah Bulan 6 atau Bulan 9 tahun 2011 ke jinjang pelamin...Tak sabar lak aku nak amik gambar & video....

Biasa la pihak perempuan memang menjadi keutamaan gambar dalam sesuatu majlis....

 Hantaran daripada Pihak Perempuan..

Dan Kek! Not bad la kek ni coz kurang manis..
Sekian, kalau entry bab majlis2 ni tak perlu hurai panjang, tengok gambar je dah cukup...untuk tengok video Majlis Pertunangan ini boleh la tengok kat Channel Youtube aku @ kat bawah ni...


p/s: kali ni aku telah belajar Photoshop camne nak pop-up kan warna menjadi lebih terang....walaupun guna kamera digital biasa murah jer....