Aku dan [Nuffnang]

Dec 25, 2010 - ♛Posted by : Mr.IX at 2:47 AM
Kebanyakkan Blogger lama mesti dah wat entries pasal Nuffnang ni.. Masing-masing ada cite di sebalik Syarikat Pengiklanan Internet yang paling terkenal di Kalangan Blogger. So, aku pun nak amik kesempatan jugak la wat entries pasal Nuffnang (vers. homosapiensz.blogspot.com); Di mana aku pun ingin berkongsi pengalaman aku sepanjang penglibatan bersama Nuffnang ni.
Aku tengah check Payment History kat Nuffnang; merujuk kepada History tu. Kempen pertama aku dapat ialah dari :
MILO Fuze CPC SSglobal_CPC ---123462720015 Feb 2009 to 21 Feb 2009 ---Global ---RM0.25
(Hampir dua tahun aku menggunakan Nuffnang yer)

Sepanjang 2 tahun tu, baru 2 kali CashOut, tu pun melebihi RM50 kan..kalau bab duit...hah.. Kalau tak aktif, camne orang nak sewa iklan blog kita kan..Demi memastikan Blog sentiasa update, apa salahnya aku Share kisah ;Aku & Nuffnang (tak leh dah panggil Cik Nuffnang..Kena panggil Abang-abang Nuffnang...hahaah)

(Entry Pertama aku pada : 19 Mac 2008 -Masuk Tahun depan dah tahun ke-3 lah aku berBlogging-)
Dulu aku memang tak aktif berblogging ni pun (leh wat entry ni camne leh mula berblog hehe..next entry aku update la....kalau update satu entry jer...reader baca panjang-panjang pn bosan)

p/s: follower makin bertambah, bermakna lebih banyak peluang untuk dapatkan reader, maka entry kena makin berInfo untuk menarik reader.dan juga kena sentiasa update utk dapatkan reader yang ramai.