Masyukk!! +kritikan Lalat

Dec 1, 2010 - ♛Posted by : Mr.Ix at 1:50 PM
 Semalam selepas cek CimbClick, akhirnya di bank'in juga cheque-deposit pendahuluan daripada client Projek Website tu.

 Terima Kasih daun keladi untuk Cik Sifu-long-distance-efficiently teaching.

 De Royazz Resource merupakan satu company yang membekalkan peralatan veterinar dan korang leh la melawat booth diorang kat MAHA INTERNATIONAL 2010 di MAEPS, SERDANG sehingga 05 Disember 2010.
 Walaupun dah masyuk-setengah, tapi aku memang tak pernah lari dari kritikan yang menghurungi blog aku ni kan....
27 Nov 2010 - Ini bukanlah contoh kritikan/pandangan membina. So, tak perlu nak kata, "tak boleh terima kritikan/pandangan orang"
1st-Kalau wat bodoh, orang akan layan macam orang bodoh..
.Kalau bodoh wat pandai, sekurangnya ada usaha untuk menjadi lebih pandai

2nd-kalau blaja biar pandai dulu, then baru terima projek, mengambil masa lama dan membazir,
jadi, aku terima dulu sebelum pandai coz basicnya sama ngan blog, dengan masa yang terhad aku memaksa diri aku untuk belajar.Ilmu masuk.Duit masuk. Dunia sekarang penuh dengan persaingan.

p/s: nanti bank-in komisen untuk cik sifu yer.....