1st Website Design [Akhirnya dapat Cheque]

Jan 4, 2011 - ♛Posted by : Mr.IX at 5:26 PM
Setelah puas aku tunggu, kata diorang sudah cek deposit minggu lepas.. tapi bila tengok kat Maybank2u, baru je masuk semalam..Aigooo~~ (tiru gaya blogger manakah sebut aigooo ni yer....)

Payment tersebut hasil daripada pertolangan kawan aku yang meminta untuk membuat website bagi satu company ni, Nama company: De Royazz Resources. Masa tu tengah ada event MAHA kat Serdang..So, diorang ni pula membekalkan alatan-barangan veterinar, memang perlulah website kan.

Hasil website ni lak hasil kerjasama aku dan satu kawan maya jugak, kami berinteraksi secara maya: 
Call, SMS, Email, YM, FB.
Dan terima kasih buat dia juga aku berjaya menyiapkan website ini dengan menggunakan Joomla dan FileZilla yang aku pelajari kurang daripada 2 minggu sahaja! Pheww~~

Boleh la wat duit saku skit-skit..

Kalau nak tengok website design hasil Aku ni boleh lawati : Http://www.deroyazz.com