Aku ber'MONOLOG' Malam ni. NANTIKAN!!

Jan 7, 2011 - ♛Posted by : Mr.IX at 10:06 PM
Aku telah berjaya menyiapkan Karya Cerpen Sulung aku sebanyak 13 muka surat :

Tajuk : MONOLOG
Author : Mr.Ixbarr (Iqbal)
Pages : 13 Pages
Category : Cerpen
Unsur : Monolog, Islamik,
(erk...aku tak tau pun apa semua tu..saje je nak havoc, Bila student Sains berSastera....)

Sebelum ni pun aku memang ada membuat contest yang tak seberapa pasal cerpen monolog ni. Di sebabkan kurang promosi dan aku pun tak amik serius, penyertaan takdelah banyak pun tapi penyertaan mereka tetap aku hargai dan melengkapkan Karya Cerpen : MONOLOG aku ni.

Followers Blog pun sudah lebih kurang 400 Followers (baru), jadi secara personalnya aku ingin mem'publish' cerpen MONOLOG : THE STORY of HEART BROKEN menjelang tengah malam ni. Nantikan yer..
Sokongan anda amat saya hargai.

Pemenang MONOLOG : THE CONTEST & Hadiah-Hadiah Mereka:
1# Nurul Aini Mohamed
2# Nadh
3#Faizal Sulaiman
(Semua hadiah-hadiah tersebut merupakan hasil tangan IX sendiri yer....)