[Video] Gathering Blogger Terengganu

Jan 2, 2011 - ♛Posted by : Mr.IX at 12:21 AM
Di mulakan entry pertama tahun 2011 dengan ucapan, 
SELAMAT TAHUN BARU 2011, 
SEMOGA TAHUN INI LEBIH BAIK DARI TAHUN SEBELUMNYA.
Akhirnya! Video Gathering Blogger Terengganu telah berjaya di upload di Channel aku kat Youtube yang mengambil masa sejam lebih untuk upload...Ni pun sekembali dari 2 hari celeb New Year 2011 (Next Update)

Apa-apa pun, Mintak maaf terlibah dahulu jika video ni takde menyinggung perasaan memana pihak andai ada scenes dalam video ni maybe korang tak menyangka coz aku rakam video ni pun secara spontan & LIVE! Dan jika terdapat kesalahan tatabahasa, grammar, ejaan, gelaran, alamat blog tu..harap perbetulkan la yer....



P/S: Aku dah upload dalam Youtube, so, tak perlu upload dalam Facebook la kan.....
P/S: Ada sesaper yang nak aku edit video untuk korang? Wahh! siap promote free services gitu...anggap jer ni hobi aku...hahha!
P/S: Nak kritik biarlah kritikan membina yer, bukan menghina....