Kasut Converse dari Uptown

Feb 14, 2011 - ♛Posted by : Mr.IX at 11:28 PM
 Masa aku jalan-jalan dulu, pastu selipar kampung aku putus lak...ishk! So, memang hajat sudah terkumpul lama nak beli sebuah sepatu baru.. Oleh kerana selipar kampung aku putus, bertambah kukuh lah aku mencari sepatu baru..bukan untuk ke sekolah yer...

 Kemudian Mr.Penunjuk Arah mula membawa ke satu Uptown Danau Kota untuk bersama-sama meninjau sepatu baru... Satu gerai demi satu gerai aku intai..Dah sampai satu kedai tu tanya harga, pastu cari kedai lain gak untuk mencari model yang lebih yang aku impikan.... tapi takde la plak....

 Namun, Kasut Converse model ni juga yang menjadi pilihan hati kalbuku.. Walaupun design dia 'high cut' dan design lama... tapi aku lebih suka yang ni...
Kasut Uptown jer menjadi pilihan aku...wahh... Ingat nak cari kasut yang Sporty+Kasual+Travelling..... ada ker..?