Ada Apa Dengan 1000++ Followers

Apr 17, 2011 - ♛Posted by : ♕ Mr.IX ♂ at 11:40 AM
Seperti yang kelihatan pada Gadget Follower tu, sudah mencecah 4 angka dah. 1000++ Followers dah!
Tahniah kepada penulis blog ini kerana sentiasa menulis dalam masa 3 tahun ini dan baru mencapai 1000++ Followers..

Terima kasih Kepada Viewers/ Followers/ Readers/ Pengkritik/ Penghina/ PengKomen/ Penulis/ PengKlik etc. kerana menyinggah Blog Homosapiensz ini.

Alhamdulillah la.. Walaupun takde la semantap Blogger Baru (Kurang 1 Tahun) yang rajin Blogwalking dan memperolehi lebih banyak Followers dalam masa singkat, Semacam Obses dengan trafik Blog, Kutuk sana-kutuk sini, Mengipas otai-yang-aku-tak tau-apa maksudnya, Follow-You-Follow-me dan sukakan insentif RM$$ dari blog ni..(temasuk la aku sendiri ..Bwahaha!!)

Definasi Aku Sendiri dalam Blog :
  • Blogger Baru = Blogger yang kurang dari 1 Tahun.
  • "Otai" = Seriously! Aku tak tau apa definasi sebenar!
  • Followers = Follow my blog if you find it interesting.
  • Blog Yang aku Follow = Zaman dulu "Aku Follow org yang Follow aku", Sekarang, "Follow" blog yang sekurangnya tinggalkan Jejak (Comment Entries, bukan ChatBox) blog aku..Keep in Touch!
  • Commentators = So Sweet Korang tinggalkan komen! Happy-Happy! Of coz i will try visit you back!

Perkara yang Aku Ikut Mood :
  • Join Contest/ GiveAway/ Bloglist Entry
  • Blogwalking
  • Comments
  • Publish Blog dalam Blogger Community

Perkara yang Aku Prefer :
  • Blog yang TIDAK Auto-Play Music/ Mp3 Player yang boleh PAUSE
  • Cepat Loading coz aku tak nampak tempat komen.
  • Entries yang tidak terlalu panjang.
p/s: Followers ramai tak semestinya ramai reader/ramai commentators, trafik banyak.. Ia cuma sekadar nombor yang menyedari kewujudan Blog aku ni..
THANK YOU BECAUSE YOU FOUND ME!! surprise~~