D.I.Y : Lagi Koleksi Serangga Ix Guna Wood Varnish

Apr 2, 2011 - ♛Posted by : ♕ Mr.IX ♂ at 3:34 PM
 Sebelum aku mengemaskini Template Baru Blog aku ni bertajuk "Mag Duo", update jap dengan lagi Koleksi Serangga Mati aku dengan menggunakan Varnish (Cecair yang di gunakan untuk Kilatkan Kayu.)
 Koleksi kali ni lebih baik daripada The Fragile Butterflies kerana Serangga ni mempunyai Exoskeleton iaitu rangka luar yang keras membantu mengekalkan fizikal walaupun isi dalamnya sudah mejadi santapan semut halus.
Aku paling suka yang ni coz fizikalnya hampir sempurna dengan antenna dan kakinya...
Spesis yang sama dengan yang atas
Bug 4 : Pepatung, Bug 5 : Kumbang Unknown, Bug 6 : Lalat Buah, Bug 7 : Lebah
 Aku ada terjumpa anak lipan yang kecik warna Biru-kehijauan, meninggal dalam simpanan (tak sengaja..huhu~) dan Kumbang SuperWorm.

Okay! Sambung mengedit Template Baru + Reply Komen dan Download Windows XP sp2 untuk Acer Model TravelMate yang lama..huhu~ Nak Format DVD-ROM rosak, guna USB takleh lak, Kena Install Windows jer la kot...Kot ada sesapa tau?