Mamee Perasa Itik??!!

May 2, 2011 - ♛Posted by : ♕ Mr.IX ♂ at 3:22 AM

Pernah makan Daging Itik tak? Maybe sesetengah orang bila dengar ‘Itik’ macam…’Euww~~’.. Seingat aku ler tak pernah makan lagi Daging Itik secara rasmi. Petang tadi aku gi singgah Mydin mencari barang keperluan untuk berpindah ni.. Tetiba teringat lak sepupu aku pernah tanya,”Pernah makan Mamee Itik tak??”.. Mamee Itik??? Camne tu?? So, ternampak lak Mamee Itik!! kat Mydin tadi.. terus ingin mencuba….

DSC00003 (2)

Aku masak Mamee Itik ni kul 2.30pg tadi.. Tetiba lapar lak, dinner makan Roti jer.. Saiz badan aku pun dah makin bertambah.. Biasalah sajer jer nak Praktis BreakFast..Haha!

Bahan Tambahan : Kobis, Sawi dan Left-over Gulai Dagin….

DSC00007

Tada~ dah siap, dan aku dah rasa skit.. Mee Kering nya berwarna lebih kekuningan berbanding Mamee biasa.. Perencah lak ada perencah minyak dan serbuk tu. Rasa dia …………………. ermmm….. agak pelik skit dari Mamee biasa.. Maybe coz tak pernah try kot…

p/s : Aku lebih suka Tulis Blog dalam Windows Live Writer walaupun ada Line Internet, coz taip sini lebih laju dan ruang lebih besar.

p/s : Quack! Quack! Itik Sekati;  Lebih kurang jer ngan Itik kami; Jom layan Lion King Movie;  Sambil makan Mee..

p/s : Pasni maybe akan kuar Perisa Arnab, Rusa, Lembu, Kambing