Majlis Kesyukuran dan Sambut Menantu 6/6/11

Jun 6, 2011 - ♛Posted by : ♕ Mr.IX ♂ at 2:15 AM
Hari ini 6/6/2011 merupakan salah satu hari istimewa buat abang aku, Amer dan Isterinya yang sah, Kak Ziela di rumah pengantin lelaki; Majlis Kesyukuran dan Sambut Menantu.
Abang aku akad nikah pada 01/06/2011 dan Majlis Persandingan di Pihak perempuan pada 02/06/2011. Malangnya, aku tak cuti masa tu.. So, aku cuma menghadiri Majlis Kesyukuran dan Sambut Menantu untuk hari ni jer..
Banner Majlis Perkahwinan abang aku, Kreatif kan.. sape la yang buat tu... Kawan abang aku kot, biasalah.. pasangan Jurusan Seni Halus katakan..
Jadi, aku dengan berlagak pandainya menjadi Photographer dan Videographer bajet murah jer..
Fakta : Oleh kerana aku tak menghadiri semasa majlis di pihak perempuan, wakil yang mengambil video sungguh tak memuaskan hati aku ler.. huhu~~ Baru jer nak wat ala-ala video kahwin..

p/s: Aku tak lepas Ujian Fizikal Leftenan Maritim X17.. nanti aku citer..