Cashout dari Says.My. Pendapatan Pasif

Sep 22, 2011 - ♛Posted by : ♕ Mr.IX ♂ at 4:06 PM
 Pernah dengar Says.my kan (Dulunya dikenali sebagai 'Youth Says.com'). 
[Refer Entry 2 tahun lepas aku (16/09/09) : Youthsays / Says.my]

Sepanjang lebih dua tahun aku joined benda ni, baru jer bulan lepas 28/09/11 aku Cashout dengan nilai yang tak seberapa berbanding tempoh masa yang aku joined. Tapi boleh la wat duit poket sementara menunggu pendapatan stabil. (Leh gi shopping kat Malaysia IT Fair kat TTC ker 22-24/09/11)
 Klik pada Image untuk Joined sama untuk yang belum Join. Setiap yang di invite mendapat RM1. mudah kan.
 Bila dah tekan CASHOUT tu, nanti Says.my akan hantar e-mail : (28/08/11) "..It's Yuna from the SAYS.my community team. I just wanted to let you know that I have received your cash-out request. ..Bla...bla...bla...You can expect to receive your payment in 30 to 45 days. We are verifying your earnings as we speak. Email you soon!...."

Kemudian tunggu lah dengan sabar yer..dan try la cek akaun bank online ada..dalam situasi aku pada 20/09/11 dapat e-mail lagi "It's Yuna from the SAYS.my community team. I’m happy to inform you that your earnings have been verified, and we will be processing with your RM xxx.70 payment within 2 weeks time. I will let you know when the money is in your account!"
Tak lama selepas tu, mula lah berubah angka akaun bank..hehhe! Join la sebagai passive income. Lepas tu bajet la sebulan jika kita memerlukan duit tambahan. (Macam situasi aku bila saving dah low)

..::Jangan Segan Untuk Klik Iklan di Bawah yer...::.. (Onegai shimasu~~)



Tolong Review Blog Saya di Alexa~