Tukar! Tukar! Tukar! Semua!!

Oct 2, 2011 - ♛Posted by : ♕ Mr.IX ♂ at 12:05 AM
Okay! Semalam hari ni (di mana awal pagi semalam selepas Jam 12 tengah malam pada tarikh hari ini 011011). Aku dah decide dah tukar! 

1. Tukar Blog Template yang di Google d/j Yahoo (d/j = dan juga)
2. Tukar Pengiklanan Blog daripada Nuffnang ke Adbrite.
*Setelah aku cashout dari Nuffnang pada 30.09.11 setelah lebih kurang 19 bulan tak Cashout dengan purata Bulanan kurang daripada RM11.11sen sebulan. Buffered Earning Nuffnang pun dah lama tak gerak. Asyik camtu je beberapa minggu.
**Dapat tau Adbrite ni semasa duk intai tutorial untuk Blog Template kononnya baru ni dan menurut beliau Adbrite ni  untuk orang yang dah kena B.L.O.C.K oleh Google Adsense macam aku ni.

3. Esok 02.10.2011, aku kena pergi memana klinik untuk bukak jahitan luka ni.
*Nampaknya kena shave la janggut sejemput ni.
**Orang lelaki dewasa macam aku ni memang cepat jer tumbuh bulu di dagu ni.*Lelaki perasan Matang
***Siapa tau camne istilahnya 'Buka Jahitan' tu yer..?? Aku duk tengok benang tu bersimpul-simpul skali, pastu ada dalam daging lak..Jawapannya ESOK.

4. Hari ni hujan jer, jadi orang sakit selsema, berhingus, batuk (tapi tak demam) macam aku duk rumah jer la.

Nota : Tengok brapa lama Nuffnang ada 'cabut' status 'Glitterati' aku.