Test Makmal Sarang Burung

Dec 24, 2011 - ♛Posted by : Ismiqbal Abdullah at 12:22 AM
Masa aku buat test sarang burung ni, agak *tak boleh digambarkan la. Al-sedia maklumlah sarang burung ni kan mahal..Aku search internet kat SINI, harga yang paling murah la dalam senarai tu 1 KG = RM4,500!. Jadi, 1 Gram = RM4.5. Sampel yang aku wat test tadi ialah 31 Gram = RM139.50.
Setiap kali letak sampel tu, agak sentap la tengok barang mahal ni...huhu
Published with Blogger-droid v2.0.1
Nasib ler dapat sampel sarang burung yang telah dibersihkan (memang kena sampel siap pun). 
*Warghh! Masih tak dapat bayangkan sarang burung tu...............*speechless!!

Nak tau khasiat sarang burung walit di SINI

p/s : baru jer wat petang tadi, tunggu 2-5 hari baru dapat result....