Enzim Buahan

Mar 4, 2012 - ♛Posted by : ♕ Mr.IX ♂ at 9:12 PM

Sepanjang hampir 2 minggu lebih dan dalam kesibukan meeting sana-sini, akhirnya usaha aku menyiapkan kertas kerja mengenai enzim buahan ni, banyak info menarik yang sangat berkaitan dengan kehidupan seharian kita dalam penggunaan enzim ini.

Saya rasa amat bertuah di tugaskan menyiapkan kertas kerja mengenai enzim ini walaupun ia bukanlah bidang major saya ceburi. tapi ia amat menarik sekali.

Pheww! akhirnya, kertas kerja projek enzim sebanyak 52 helai berjaya di siapkan. Harap pihak tertentu berpuas hati.

Dan hampir seminggu lebih juga aku tak update blog ini atas kesibukan kerja. Kerja tu yer

la.bila balik rumah, terasa ke-tidak-rajin-an untuk mengadap komputer dan menaip panjang2. Bila online, taip ringkas-ringkas, klik-klik jer…tanpa guna tenaga kerja banyak..

Nota: siapa nak jemput aku jadi penaja contest? aku sangat bermurah hati sekali sebab aku happy! hehe