Taman Anggur Perlis, Malaysia! (vlog)

Mar 18, 2012 - ♛Posted by : ♕ Mr.IX ♂ at 9:45 AM

Selamat hujung Minggu. Jangan tak tahu, di Kangar, Perlis, Malaysia y’all! terdapat juga Ladang Tanaman Anggur yang hidup subur dan berbuah! Aku memang sentiasa lalu 5 hari seminggu, pergi dan balik kerja mesti lalu depan ni. Sebab tu selalu check-in Taman Anggur Perlis                  ni dalam Foursquare! Kantoi jadi Mayor~

taman anggur perlis

Yup! This Anggur! Anggur ni aku dapat percuma je daripada Abang Polis Jaga office aku ni. Dia beli RM10 satu souvenir pack plastic. Dari pengamatan aku, aku tersebut yang di petik awal dan dibungkus kemudian di simpan di dalam freezer untuk tahan lama. Kesan simpanan boleh di lihat pada tangkai buah anggur tersebut yang makin lama makin tak elok.

taman anggur perlis

(Kredit Foto daripada Foursquare)

Dan terakhir sekali, sila sudi-sudi luangkan masa menonton Video Blog (Vlog) aku yang kurang berkualiti menggunakan telefon mobil sahaja. Serta Line internet broadband untuk upload.

Untuk Maklumat lanjut, boleh tengok review Taman Anggur di Blogmaya serta ingin mendapatkan maklumat lawatan, lihat website jabatan pertanian.

buah anggur perlis

Nota: Baru lagi buka, 18 Jul.2011 Ref: Jabatan Pertanian Perlis