Cek Nuffnang Tiba di Pejabat

May 25, 2012 - ♛Posted by : ♕ Mr.IX ♂ at 3:48 PM

Awal bulan May lepas, buat kali pertama menerima cek Nuffnang di Office. Terpaksa la guna alamat surat-menyurat di office coz senang ada sekuriti terima barang. Lagi pun nak tulis alamat rumah sewa tak tentu lak. Mana la tau kot-kot nak pindah rumah pasni kan.

Dan lagi, nak letak alamat pangsapuri? Risiko agak besar untuk cek terima di peti surat pangsapuri ni. Dah la tak berkunci kotak surat tu. Selalu jer nampak berterabur surat-surat.

IMAG2041

Walaupun nilai cukup syarat cashout jer, tapi boleh la untuk makan minum 1 minggu….